Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DHL
Treść opinii: Skontaktowałam się dziś z infolinią DHL ponieważ natrafiłam na problem związany z odbiorem przesyłki, której byłam nadawcą. Wysłałam przesyłkę zaadresowaną na firmę, podane było też nazwisko. Jednak okazało się (prawdopodobnie) że odebrała przesyłkę inna osoba. Na potwierdzeniu odbioru, jaki można podejrzeć na stronie www DHL, nazwisko odbiorcy zostaje wpisane przez kuriera, a ja potrzebowałam pisemny podpis osoby która odebrała paczkę. Bez problemu i szybko skontaktowałam się z infolinią. Połączenie odebrał mężczyzna, który się przedstawił, niestety nigdy nie rozumiem imienia i nazwiska konsultantów, którzy się przedstawiają ponieważ tak szybko mówią. Spytałam się czy jest możliwość otrzymania chociażby skanu dokumentu, na którym podpisała się osoba odbierająca paczkę. Pan powiedział, że jest taka możliwość, ale na początek poprosił o nr listu przewozowego. Zostałam również poproszona o podanie danych nadawcy w celu uwiarygodnienia mojej osoby. Następnie Pan poinformował mnie o szczegółach uzyskania dokumentu, który mnie interesował. Pan powiedział, że w tym celu należy złożyć zamówienie i niestety trwa to do 10 dni roboczych i jest to dodatkowo płatne... aż 18zł netto za taki papierek! Zmartwiło mnie to, ponieważ tak naprawdę potrzebuję jak najszybciej tego dokumentu, a dodatkowa opłata wydała mi się bardzo dziwna. Tym bardziej, że konkurencyjna firma UPS ma o wiele wygodniejszy system. Na stronie UPS po wpisaniu nr listu przewozowego od razu widzę pisemny podpis osoby, która odebrała paczkę, co prawda elektroniczny, ale podgląd jest dostępny w każdej chwili i bez opłat. W tej kwestii wiec UPS z DHLem wygrywa! Podziękowałam za wszystkie informacji konsultantowi, który w uprzejmy sposób pożegnał mnie.