Opinia użytkownika: Anna_3470
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Wiedza i kompetencje personelu właściwe do rozwiązania zgłaszanych problemów i załatwiania bieżących spraw. Oferta operatora jest bogata i każdy w niej może znaleźć coś dla siebie. Ceny nie są wygórowane. Mój abonament, który wynosi ok 70 zł/ m-c w zupełności mi wystarcza i rzadko płacę faktury powyżej tej kwoty. Plusem firmy jest dbałość o ekologię - już kilka lat temu zaproponowano mi możliwość rezygnacji z tradycyjnej faktury papierowej na rzecz sms-a i konta na stronie internetowej operatora, gdzie po zalogowaniu można uzyskać wszelkie informacje związane z indywidualną obsługą klienta. Bardzo mi ta forma odpowiada, ponieważ nie znoszę osobistego załatwiania spraw w punktach obsługi. Jedynym mankamentem usług świadczonych przez operatora jest zanikający sygnał w telefonie- jak sprawdzałam nie jest to jego winą lecz właśnie operatora. Sygnał momentami zanika z niewiadomego powodu (chwilę wcześniej w tym samym miejscu był doskonały). Bardzo rozbudowany jest panel obsługi klienta, a czas reakcji na zgłaszane problemy nie budzi zastrzeżeń. polecam!