Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PRIM Market / Zielony Market
Treść opinii: Personel pracujący w super makiecie niekompetentny.Kierownictwo nieodpowiedzialne, brak nadzorowania nad ilością pracowników potrzebnych do obsługi klientów.W momencie zakupów zauważyłam dwie ekspedientki na sklepie.Po podejściu do stoiska wędlinami zostałam obsłużona po pięciu minutach.Niezadowolona podążyłam w kierunku stoiska z nabiałem. Pracownica zablokowała mi przejście.Gdy zwróciłam uwagę tej pani ,to bardzo ją zbulwersowało.Oferta dosyć bogata,asortyment urozmaicony,ceny zróżnicowane, ale wysokie.Obsługa na trzy kasy,lecz tylko jedna czynna.Kolejka 8 osobowa ,czas na oczekiwanie dojścia do kasy to - 27 minut.Jestem wymagającą klientką pakowałam się powoli.Pani, która mnie obsługiwała nie pozwoliła spakować mi zakupów i zaczęła obsługę następnego klienta.Miejsce obsługi w należytym porządku.