Opinia użytkownika: Katarzyna_2956
Dotycząca firmy: MPK Wrocław
Treść opinii: Po dłuższej nieobecności we Wrocławiu, dzisiaj korzystając z MPK we Wrocławiu dokonałam obserwacji. Po wyjściu z peronu na dworcu PKP skierowałam się w stronę biletomatu aby zakupić bilet jednorazowy na przejazd wrocławska komunikacją miejską. Biletomat znajduje się blisko i była tylko jedna osoba przede mną, która potrafiła się obsługiwać biletomatem, więc szybko kupiłam swój bilet. Po zakupie biletu udałam się na przystanek tramwajowy przy dworcu PKS. Teraz stoi tam nowa wiata oraz są nowe rozkłady jazdy. Nie zdążyłam się rozejrzeć za biletomatem, ponieważ od razu przyjechał mój tramwaj - 32 plus. Nowy szybki tramwaj. Nowa jakość oraz świeżość. Skody 19t są niskopodłogowe, klimatyzowane oraz maja miejsce dla rowerów, które ja wykorzystałam na bagaże. Pasażerom było wygodniej kiedy nie musieli omijać toreb i walizek. Na jednym z przystanków wsiadło dwóch kontrolerów biletów. Obaj panowie mieli ubrane polary firmowe wrocławskiego MPK. Sprawdzili bilety wybranym przez siebie pasażerom. Dużym zaskoczeniem dla mnie była uprzejmość ze strony Panów oraz znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym jednego z nich, co mogłam usłyszeć w prowadzonej przez nich rozmowie. Do miejsca docelowego dojechałam po 20 minutach, co również się poprawiło. Moim zdaniem tramwaj plus zdaje egzamin. Szkoda jednak, że są jedynie 2 linie na których można podróżować szybko i wygodnie.