Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Z pieniędzmi wypłaconymi chwilę wcześniej z Polbanku poszłam do sąsiadującego z nim banku ING. Jest to duży oddział, w którym znajduje się wiele stanowisk obsługi podzielonych tematycznie. Mnie interesowała obsługa gotówkowa, więc przeszłam do odpowiedniej części placówki. Znajdowały się tu 4 stanowiska obok siebie. Już po chwili oczekiwania zostałam zaproszona do jednego z nich. Przywitała mnie uśmiechnięta pracownica banku, poprosiła o dowód, a następnie o gotówkę. Po wykonaniu transakcji i wręczeniu mi potwierdzenia wpłaty, pracownica zapytała mnie, czy słyszałam o programie "bankujesz-kupujesz", w którym punkty za różne transakcje same się zbierają (tzn. są naliczane) dla każdego klienta banku. Powiedziałam, że wiem, że jest coś takiego, ale nie korzystałam jeszcze z tego programu. Pracownica powiedziała, że mam już trochę punktów uzbieranym i jeśli chciałabym zamienić je na nagrody, to warto zapoznać się z katalogiem tych nagród. Pani wręczyła mi ulotkę na temat tego programu i odbioru nagród i miło pożegnała się. Popatrzyłam do tej ulotki i doczytałam, że to nie jest takie całkiem zachęcające, przynajmniej dla mnie, bo oprócz punktów programu lojalnościowego trzeba jeszcze do każdej nagrody dopłacić pieniądze. Np. za sprzęt agd "płacimy" 100 punktów + 500zł. Dla banku jest to z pewnością dobry interes, ale dla klienta już trochę mniej.