Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Przyszłam do banku wypłacić pieniądze z konta. Gdy weszłam, zostałam zauważona przez pracownicę siedzącą najbliżej wejścia. Pani zapytała mnie w czym może mi pomóc. Powiedziałam, że chciałam wypłacić pieniądze i pracownica wskazała mi stanowisko kasowe i zaprosiła do podejścia do niego. Podeszłam wiec do wskazanego stanowiska. Pani kasjerka przywitała mnie, poprosiła o dowód osobisty i spytała jaką kwotę chciałabym wypłacić. Poprosiłam o wypłatę całości pieniędzy znajdujących się na moim koncie. Kasjerka, która do tej pory miała neutralny, lekko uśmiechnięty wyraz twarzy, zrobiła w tym momencie minę - coś w rodzaju zdegustowania, obrzydzenia, ale nic nie powiedziała. Nie była to duża kwota dla banku, więc nie wiem skąd u kasjerki takie zdziwienie. Może dlatego, że ten bank jest bankiem greckim, a w tym kraju jest teraz niepewna sytuacja finansowa i może więcej klientów już wypłacało swoje oszczędności z tego banku. Kasjerka oddała mi dowód, nie patrzyła już na mnie tylko coś wklepała w komputer, nic nie mówiła, po chwili z maszyny za jej plecami wyskoczył plik banknotów, które pani położyła w widocznym miejscu na blacie obok siebie. Po następnej chwili ciszy pracownica podała mi wydruk i poprosiła o podpisanie go. W tym momencie na biurku kasjerki zadzwonił telefon. Pani odebrała go nie pytając mnie o zgodę, ani nie mówiąc "przepraszam, odbiorę", jak zazwyczaj dzieje się w takich sytuacjach w innych bankach. Kasjerka udzieliła komuś dzwoniącemu instrukcji co ma kliknąć i pożegnała się słowami "no to pa". :) Dopiero teraz przeliczyła banknoty i wręczyła je mnie. Nie podobało mi się takie oschłe traktowanie. W końcu to, że wypłacam swoje pieniądze z banku, to chyba nic strasznego i można by się do takiego klienta odzywać.