Opinia użytkownika: Jakub_53
Dotycząca firmy: Świat Mebli
Treść opinii: Mam mieszane uczucia co do tego sklepu. Obsługa w sklepie jest miła, chociaż pierwotnie pani spisująca zamówienie pomyliła się w cenie o około 30% wartości (jednakże jeszcze tego samego dnia telefonicznie naprawiła swój błąd). Niesmak budzi to, że czas oczekiwania na dowolny mebel (nawet zwykły stolik) wynosi około miesiąca. W moim przypadku dodatkowo część mebli doszła o czasie, ale ponieważ w fabryce były jakieś problemy, część zamówienia dotarła z tygodniowym opóźnieniem. Karygodne jest natomiast, że gdybym nie odbierał drugiej porcji osobiście, musiałbym drugi raz płacić za transport. Kolejnym negatywem jest to, że praktycznie każdy z kupionych mebli ma jedną lub więcej drobnych wad fabrycznych - za małych jednak, żeby było opłacalne reklamować i czekać kolejny miesiąc na wymianę. Ocena zachowania personelu byłaby wyższa, gdyby nie pracownicy magazynu, którzy kompletując dla mnie towar ledwo zaszczycili mnie spojrzeniem, nie przerywając nawet wesołej konwersacji między sobą, a jedyne ich słowa skierowane do mnie brzmiały "Pan tu podpisze teraz".