Opinia użytkownika: Izabela_556
Dotycząca firmy: BARTEK
Treść opinii: Do sklepu Bartek poszłam w nadziei na znalezienie zimowych bucików dla 13-miesięcznego synka, który ma wyjątkowo szeroką stópkę. Po wejściu do sklepu nawet nie oglądałam sama towaru, tylko od razu chciałam zapytać panią ekspedientkę czy możne w naszej sytuacji doradzić jakiś konkretny model butów. Pani ekspedientka rozmawiała z klientami, ale ze sposobu rozmowy wynikło, że zna tych państwa osobiście. Kiedy spostrzegła, że czekamy aby się do nie zwrócić, natychmiast zakończyła tamtą rozmowę, przywitała mnie i zapytała czego poszukuję. Przedstawiłam nasz problem. Pani od razu wskazała konkretny bucik z firmy Bartek do przymierzenia. Niestety, tak samo jak wiele innych, od razu okazał się za wąski. W związku z tym zaproponowała jeszcze jednej szerszy model z innej firmy. Wytłumaczyła mi jak zbudowany jest bucik oraz jakie skarpetki dziecko powinno mieć do niego ubrane. Niestety i te buty wydawały się nieco za wąskie. Zapytałam więc o możliwość zwrotu lub wymiany po dokładnym przymierzeniu w domu. Pani powiedziała, że w ciągu trzech dni bez problemu można towar zwrócić. Kiedy ja oglądałam jeszcze buciki i zastanawiałam się czy je wziąć do domu, pani ekspedientka szybko i sprawnie obsłużyła następną kupującą, czytając niemal w jej myślach czego oczekuje od butów dla dziecka. Potem ja jeszcze chciałam dokończyć rozmowę z panią ekspedientką i podziękować za pomoc. Wtedy weszła do sklepu nowa osoba i nie zważając na to, że rozmawiamy zaczęła mówić do sprzedawczyni. Pani ekspedientka grzecznie przeprosiła tamtą panią, że zaraz z nią porozmawia jak tylko skończy mnie obsługiwać. Jak dla mnie jest to wzorowa postawa u osoby obsługującej klientów. Chociaż ostatecznie nie znalazłam towaru, który spełniałby nasze nietypowe potrzeby, to za jakość obsługi wystawiłabym dla tego sklepu ocenę celującą!