Opinia użytkownika: Kinga_318
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Kiedy mam zamiar kupić buty, jednym ze sklepów, które odwiedzam w poszukiwaniu "tych jedynych" jest Deichmann. Tak też było i tym razem. Kiedy wybrałam model, który mi się spodobał, pierwszym problemem, który napotkałam było odnalezienie właściwego rozmiaru. W miejscu w którym znajdować się miały pudełka z wybranym przeze mnie modelem, stały pudełka z zupełnie innymi butami. Nigdzie w pobliżu nie było nikogo z obsługi, więc sama musiałam sprawdzić kod butów znajdujący się na naklejce przyklejonej na podeszwie i szukać odpowiednich pudełek. Kiedy już je znalazłam okazało się, że nie ma mojego rozmiaru. Podeszłam więc do pani przy kasie z prośbą o sprawdzenie czy dany rozmiar jest jeszcze dostępny w tym sklepie lub w którym sklepie w okolicy mogę go dostać. Pani przy kasie była osobą nowo zatrudnioną, która dopiero się uczyła, a nie miała w pobliżu żadnego doświadczonego pracownika, który mógłby jej pomóc więc szukanie odpowiedzi na moje pytania trwało dłuższą chwilę. Obsługę w tym sklepie oceniam więc kiepsko, ponieważ w sklepie panował nieład, pani przy kasie była powolna, jako nowy pracownik, nie miała nikogo do pomocy, na terenie sklepu ciężko było znaleźć kogokolwiek innego z obsługi do kogo można by było się zwrócić. Asortyment był wybrakowany, gdyż pomimo iż wybrałam buty z nowej kolekcji mój rozmiar był niedostępny. Stawiam ocenę -1.