Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: W niedzielę odwiedziłam sklep H&M w centrum handlowym M1 w Poznaniu. Zwróciłam uwagę na ekspozycję - była ona starannie przygotowana i zachęcała do wejścia do sklepu. Skierowałam się w stronę odzieży dla dzieci. Po drodze zwróciłam uwagę na sekcję damską - odzież była ułożona, stojaki z promocjami były dobrze oznakowane. W sekcji dla dzieci również oznaczone były artykuły promocyjne i w tej części panował lekki chaos. Wynikać to jednak mogło w dużej ilości klientów właśnie w tym miejscu. Po wybraniu produktu udałam się do kasy. Obawiałam się, że czeka mnie stanąć w długiej kolejce. I tutaj zostałam pozytywnie zaskoczona - odpowiednia ilość pracowników na kasach spowodowała, że w kolejce stałam może 2 minuty, mimo iz były przede mną 3 osoby. Pracownicy byli uprzejmi. Jedynym elementem, którego mi zabrakło, była możliwość zapakowania zakupu na prezent. Wydaje mi się, że kiedyś taka usługa w sklepach H&M była dostępna. Jeśli nie, to uważam, że byłby to miły dodatek dla klientów.