Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Intermarche
Treść opinii: Odwiedzając ostatnimi czasy market Intermarche w Jaworze i porównując go z konkurencyjnymi marketami (wszelkimi marketami w Jaworze i Legnicy) wypada on raczej blado. Na uprzejmość kasjerek nie mogę narzekać, nie mam do ich zachowania zastrzeżeń, natomiast szybkość obsługi nie jest imponująca. Nie oczekuję od ludzi, że będą pracować jak maszyny, ale jest wyraźna różnica pomiędzy czasem oczekiwania na obsługę w Intermarche i innych marketach. Różnicę tę słabo widać kiedy kolejka jest mała, natomiast w dni kiedy klientów jest więcej (np. piątkowe popołudnia) staje się to już irytujące. Zdarzają się dni, kiedy szybko są otwierane nowe kasy i kolejki rozładowywane, jakimś trafem dzieje się to akurat wtedy kiedy nie ma w sklepie zbyt dużego ruchu, a kiedy on jest, wtedy jakoś nie ma osób do obsługi kas. Przy punkcie obsługi klienta (gdzie są sprzedawane alkohole i mieści się kolektura Lotto) ostatnio praktycznie nie widziałam żadnego pracownika. Być może osoba ta była na zapleczu albo w innej części sklepu. Odnosi się wrażenie, że market bardzo oszczędza na liczbie zatrudnionych osób. Podczas dzisiejszej wizyty dodatkowym minusem był ochroniarz (raczej starszy pan), który uważnie mi się przyjrzał kiedy weszłam na salę sprzedaży. Wiedziałam, że po chwili za mną pójdzie, i rzeczywiście, kiedy po chwili w całkiem innej części sklepu patrzyłam na rozstawione na półce kosmetyki, niespiesznym krokiem przeszedł tuż przede mną zasłaniając mi towar, a potem odwrócił się patrząc mi na ręce - nie lubię ostentacyjnego obserwowania przez ochronę.