Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Humanic
Treść opinii: Kupiłam buty dwa tygodnie temu w Szczecinie w nowo otwartej Kaskadzie. Niestety dzisiaj musiałam je zareklamować. Gdy podeszłam do kasy, 3 ekspedientki stały przy ladzie. Tylko jedna obsługiwała klienta a mi bardzo się spieszyła więc skierowałam pytanie w kierunku 2 pań które nie zareagowały na moja obecność pytaniem "Czy któraś z pań jest teraz wolna?" Tak po prostu, nic nie dodawałam. Zostałam obsłużona ale jedna z pań zaczęła przy mnie do klientki która obsługiwała komentować moje zachowanie, stwierdziła że jestem bardzo zdenerwowana i się na nich wyżywam. Mówiła to do klientki obok co było bardzo niegrzeczne w stosunku do mnie. Ja dalej spokojnie odpowiedziałam że się spieszę i zależało mi aby mnie ktoś obsłużył, zwłaszcza że nie było wtedy ruchu. Na moja prośbę żeby ktoś skontaktował się ze mną po rozpatrzeniu reklamacji usłyszałam, że sklep tego nie robi i że sama muszę się dowiadywać. Bardzo często dokonuję zakupy w różnych sklepach ale z takim podejściem do klienta to się jeszcze nie spotkałam.