Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Royal India
Treść opinii: Lokal stylizowany na indyjski, w miarę miły, można spokojnie zjeść obiad. Przeciętnie. Wybór dań rozsądny, można - przynajmniej według karty - wybrać coś pod swój gust. Niestety kelnerka nie pojęcia o tym co lokal oferuje klientom. Nie potrafi doradzić, ani powiedzieć cokolwiek więcej o potrawach poza tym co jest zapisane w karcie. Ceny w miarę przystępne, na kieszeń pracującego Polaka. Niestety, byłem z osobą towarzyszącą, potrawa mojej Pani dotarła na stół po 30 min - danie podane letnie. Minęło następne 40 minut i ja dostałem swoje zamówienie, niestety niezgodne z tym co zamawiałem. potem jeszcze ok. 15 minut oczekiwania na podanie tego co zamówiłem - moje było zimne. Na dodatek była bardzo niezadowolona, że nie przyjąłem podanej potrawy mimo, że nie to zamawiałem. Przy płaceniu kartą skończyła się taśma w drukarce, więc kelnerka zabrała kartę i chciała pójść na zaplecze. Na moją uwagę, że wolałbym się nie rozstawać z kartą odparła "o co Panu chodzi". Jedynym optymistycznym akcentem był uśmiech właściciela gdy opuszczaliśmy lokal.