Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Pod koniec tygodnia wybieram się w podróż. Sprawdziłam już połączenia pkp za pośrednictwem internetu. Chciałam się tylko dowiedzieć jaka jest cena biletu na TLK oraz Express InterCity. Gdy weszłam na teren dworca PKP w Białej Podlaskiej od razu przytłoczyła mnie szarość tego miejsca. O dziwo nie było tam bezdomnych więc w pomieszczeniu nie śmierdziało. Było też w miarę czysto. Przy schodach zauważyłam taśmę ochroną informującą o niebezpieczeństwie przebywania w okolicach tego miejsca. Jeszcze trochę to cały budynek dworca legnie w gruzach. Nie pamiętam, żeby kiedykolwiek był on remontowany. Mimo sporej kolejki czynna była tylko jedna kasa. Nie było tam oddzielnego stanowiska na informację więc grzecznie ustawiłam się w kolejce i czekałam na swoją kolej. Oczywiście kiedy nadeszła moja kolej inni oczekujący byli wzburzeni, że zabieram czas kasjerce kiedy oni chcą kupić bilet. Rozumiem ich niezadowolenie, ale to PKP powinno pomyśleć nad rozwiązaniem tego problemu. Kasjerka była bardzo chłodna i z łaską sprawdziła mi cenę połączenia. nawet ni śmiałam wypytywać jej z którego peronu w Warszawie odjeżdża mój pociąg. Jeśli napotykam problemu w momencie uzyskiwania informacji to wzdrygam się na myśl samej podróży. Zapewne PKP urozmaici mi podróż, abym zbyt komfortowo nie dojechała na stację docelową.