Opinia użytkownika: martinez85
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Udałem się do Banku w Świdnicy z dość błahego powodu. Zapomniałem hasło dostępu do konta bankowego. Odnalazłem lokalizację oddziału w sieci i tam się udałem. Na miejscu przeraziła mnie trochę wielkość oddziału jak na tak duże miasto (oraz co jak co przecież w okolicy nie ma innych placówek). Było mało miejsca dla oczekujących klientów, do tego tak stojąc w kilka osób przeszkadzaliśmy osobom wchodzącym do oddziału. Panie w obsłudze uwijały się tak szybko jak mogły, kolejka jakoś się przesuwała do przodu. Jak dotarło do mnie to moja sprawa została w miarę szybko załatwiona, pomimo tego, że wczesniej dokonałem odzysku hasła poprzez pocztę nie stanowiło to żadnego problemu do odblokowania hasła bezpośrednio w banku. Pani w oddziale odpowiedziała jeszcze na kilka moich pytań i po usłyszeniu odpowiedzi mogłem już podziękować i pożegnać się z pracownicą. Przy wychodzeniu dostrzegłem kilka paragonów z bankomatu na ziemi (swoją drogą po co ludzie dają by drukować potwierdzenia wypłaty jak ich nie odbierają?).