Opinia użytkownika: kogelmogel
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Dostałam ostatnio telefon z infolinii T-Mobile. Sprawa dotyczyła zmiany abonamentu z racji kończenia się mojej umowy. Pani w słuchawce przywitała się i zapytała czy może prosić o chwilę rozmowy. Nie była natarczywa- a tak zazwyczaj kojarzyła mi się rozmowa z obsługą call-center. Z uwagą słuchałam propozycji, była to oferta o niższym abonamencie od obecnego, z większą ilością darmowych minut. W pierwszej chwili wydawała się dla mnie bardzo korzystna. Jednak zdecydowałam się dopytać o szczegóły (na jak długo obowiązywałyby nowe warunki, w jaki sposób mam podpisać aneks oraz czy proponuję mi także wymianę telefonu). Pani z infolinii bardzo chętnie i szczerze odpowiadała na pytania, stwierdziła jednak, że nowego telefonu nie może mi zaproponować bo oferta, którą miała mi przedstawić dotyczy tylko opcji "oszczędnościowej". Umowa miałaby zostać podpisana na 15miesięcy (wydało mi się to zbyt długo bez wymiany telefonu) i przesłana do mnie kurierem. Ostatecznie nie skorzystałam z oferty, niemniej jednak odłożyłam słuchawkę z przekonaniem, że nie wszyscy, którzy dzwonią do nas z ofertami są natarczywi i sprawiają, że chcemy jak najszybciej zakończyć rozmowę.