Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Jednym słowem S K A N D A L. Po przejęciu Allianz Banku przez grupę kapitałową Getin Holding , placówki tego pierwszego zostały zlikwidowane, a do obsługi klientów zostały wyznaczone placówki Getin Banku. Nie wszystkie. I mało tego. Tylko niektórzy pracownicy w zostali przeszkoleni do obsługi klientów Allianz który teraz funkcjonuje pod nazwą Get Bank Załatwienie sprawy wymaga ogrom czasu i przede wszystkim cierpliwości. No i szczęścia by w momencie naszego przyjścia do oddziału pracownika który nas klientów Get banku obsłuży. Wchodzę do oddziału przy ulicy Świętokrzyskiej 14 na drzwiach żadnej informacji że ta placówka prowadzi obsługę agencyjną przejętego banku. Dopiero tuż za wejściem dopiero widzę Roll –Up który potwierdza że dobrze trafiłam. Teoretycznie. Na obsługę czeka kilka osób. Ja postanawiam że się zapytam czy swoją sprawę załatwię. Otóż nie pracownika przeszkolonego do obsługi Get Banku nie ma . Będzie za godzinę Dobrze się zapytałam. Nie zmienia to faktu że taka polityka wobec klientów bardzo minie irytuje. Czy taki traktowanie klientów mam akceptować. Nie. Nie zamierzam. Dodać należy że organizacja obsługi w banku jest bardzo zła. Niby wygodnie ale jedno stanowisko dysponenckie do wszystkiego(konta, lokaty, kredyty, kasa) generuje kolejki które tu praktycznie mniejsze bądź większe zatniemy. Choć takich stanowisk jest kilka to większość z nich nie obsadzono pracownikiem. Na jednym z biurek czytam informację że pracująca tam osoba skończyła pracę na pierwszą zmianę(?) A jest godzina tuż po jedenastej więc dziwne i podejrzane wydaje się że już jest koniec pierwszej zmiany. Dla czego likwidując odziały nie przewidziano że jeden pracownik do obsługi klientów Get banku to zdecydowanie za mało. Dla czego Getin lekceważy klientów? I dwa pozytywy które jednak nie umniejszają mojej negatywnej opinii. W banku jest porządek i ład. Pracownicy są schludnie i adekwatnie do zajmowanego stanowiska ubrani. To za mało zdecydowanie bym była zadowolona. Kolejki, nie dostępni pracownicy, brak informacji. Zmarnowany czas i nie potrzebne nerwy. Jest tyle banków o czym przedstawiciele Getin banku zapominają bądź nie chcą pamiętać. Mam wybór. I na pewno nie wybrałam bym Get banku. Sytuacja spowodowała że stałam się nim mimowolnie. Ale nie na długo. A zła ocena tylko się potwierdza za każdym razem gdy coś tu chcę załatwić. S K A N D A L.