Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Wskaźnik Jakości obsługi 1,82 (na dzień 07.09.2011). Wynik raczej do wysokich nie należy, mimo to sieć Żabka po raz pierwszy znalazła się wśród 100 najlepszych firm w czwartej edycji programu Jakość Obsługi i otrzymała statuetkę tegoż programu . Czy zasłużenie?... Żabki są najczęściej zlokalizowane w lokalach użytkowych bloków, nastawione na podstawowe zaspokojenie potrzeb konsumenckich. Produkty są raczej drogie, choć promocje ustalane w cyklach miesięcznych na wybrany asortyment cenowo go uatrakcyjniają. Nie ma szans na dowolność i odstępstwa jeżeli chodzi o to co na półce danej Żabki ma się znaleźć. Asortyment ustala centrala. I choć sklepy są prowadzone na zasadzie franszyzy. właściciel nie ma wpływu na listę asortymentu w sklepie. Co do promocji to cena podana w gazetce jest ceną maksymalną i teoretycznie sprzedawca może ją obniżyć. Słodycze, napoje, kulinaria. Prasa, papierosy alkohol, mrożonki. W Żabce kupimy również artykuły pod markami własnymi Słodka Nuta, Domowa Spiżarnia, Słoneczne Smaki…. Można płacić kartą, przeważnie bez progu kwotowego od którego transakcję bez gotówkową możemy wybrać jako formę płatności. Nie wątpliwe to co sobie chwalę w sklepach tej sieci to godziny otwarcia od 06:00 do 22 a niektóre sklepy są czynne 23:00 Pracownicy. Różne to bywa z ich kompetencją i zachowaniem. Obowiązuje zasada że są ubrani w zielone T- shirty. Czystość i porządek też nie zawsze jest zadawalający. Większość sklepów jest małych i ciasnych. Kiedy wybieram sklepy pod szyldem Żabki? W gonitwie codziennego dnia gdy zobaczę plafon z zielonym płazem po małe co nie co . Lub gdy mamy awarię i czegoś w domu nam zabraknie a potrzebujemy tego na już. Jak konkluzja. Ceny na ich obniżkę raczej nie ma co znacząco liczyć. Ale ofertę asortymentu i dostępnych marek już chyba dało by się przeprowadzić. Wskazany jest monitoring kondycyjny sklepów ze szczególnym uwzględnieniem panujących tam czystość i porządku, ogólne zadbanie o dobry i przyjazny klientowi wizerunek Żabki w ujęciu ogólnym i wspólnym. Polityka personalna i szkoleniowa powinna bardziej przygotowywać pracowników do pracy w handlu. Choć specyfika tych sklepów polega na tym że są to często sklepiki rodzinne, pod skrzydłami rozpoznawalnego ogólnopolskiego brand’u Kolejny rok przed nami.