Opinia użytkownika: Anna_515
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Wybrałam się do Reala z konkretną listą zakupów i nadzieją na szybką realizację. Przed wejściem hostessa zaproponowała mi zamianę niebieskiej karty stałego klienta na czarną – kredytową. Nie narzucała się, była miła i uśmiechnięta. Po przekroczeniu bramek okazało się, że po tygodniowej nieobecności w tym sklepie asortyment został poukładany w inny sposób., a więc rozpoczęłam poszukiwania. Zatem można zauważyć, że działania marketingowe podejmowane są ze znaczną częstotliwością. Troszeczkę wyprowadza mnie to, w tym sklepie z równowagi, bo nie mogę liczyć na to, że zaoszczędzę tam czas. Towar był starannie poukładany, czego nie można powiedzieć o etykietach z cenami. Znalezienie odpowiedniej ceny produktu zajmuje sporo czasu, a liczba czytników cenowych jest nieproporcjonalna do bałaganu w opisówkach. Pośród regałów nie było pracownika, którego można by poprosić o pomoc. Stały hostessy, które na szczęście były pomocne. Reklamowały określonego producenta, ale również orientowały się, gdzie można znaleźć inne produkty. Poza cenami były także, duże wiszące plakaty informujące o promocjach – czytelne. Kiedy udało mi się zrealizować moją listę, skierowałam się do kasy. Na szczęście jeszcze nie było kolejek, które zazwyczaj są w weekend w Realu. Wniosek- w piątki należy robić zakupy do godziny 15.30. Przy kasie było schludnie, poukładane batoniki, lizaki, książeczki, baterie, witaminy, napoje w lodówkach, gumy do żucia oraz doładowania do telefonów, a także duże reklamówki i ekologiczne torby z materiału. Kasjerka powitała mnie, zapytała o kartę na punkty. Wyglądała na zmęczoną, nie uśmiechała się, nie okazywała niezadowolenia. Używała form grzecznościowych. Otrzymałam paragon i zostałam pożegnana. Dokonuje w Realu zakupów ze względu na szeroki asortyment, jednakże w miarę możliwości staram się poznawać nowe mniejsze sklepy, w których mogę zaoszczędzić czas. Moja ocena 3+