Opinia użytkownika: Agnieszka_2586
Dotycząca firmy: Rebis
Treść opinii: Kupiłam w tym sklepie we wrześniu zapalniczkę. Była ona duża oraz dość droga. Po pewnym czasie przestała się palić, zaczął się z niej ulatniać oraz pryskać gaz. Zaniosłam zapalniczkę do sklepu. Panie z personelu zapytały o paragon, obejrzały zapalniczkę. Na początek powiedziały, iż to model, w którym jest mało gazu, ale gaz był i ulatniał się po naciśnięciu. Powiedziano mi, iż zostanie spisane zgłoszenie reklamacyjne, a sprawa trafi do producenta. Pani przyjmująca zgłoszenie była bardzo miła, uprzejma, dokładna. Na koniec powiedziano mi, iż muszę poczekać 2 tygodnie, ale jeśli sprawa zostanie rozwiązana wcześniej, personel sklepu odezwie się do mnie. Pomimo zepsutej zapalniczki byłam bardzo zadowolona, iż personel przyjął reklamację, zamiast od razu mówić, iż jest to zapewne moja wina.