Opinia użytkownika: Karolina_1098
Dotycząca firmy: MPK Lublin
Treść opinii: Spieszyłam się na zajęcia na uczelnię i niestety spóźniłam się przez remontowana drogę S17, dlatego zdecydowałam się podjechać autobusem MPK Lublin do centrum. Wysiadłam z busa na ulicy Witosa i pobiegłam na przystanek Park Bronowice. Akurat jechał autobus linii 9. W kiosku nie było biletów, dlatego wsiadłam wejściem koło kabiny kierowcy i chciałam kupić bilet. Kierowca właśnie ruszył więc zdecydowałam kupić bilet na następnym przystanku. Kiedy zatrzymał się na następnym przystanku i poprosiłam go o bilet. powiedział, ze nie ma! Byłam zdziwiona, ponieważ w kasetce leżały pliki biletów ulgowych i normalnych. Biletomat był zepsuty i nie mogłam kupić w nim biletu. Bardzo zdenerwowało mnie zachowanie kierowcy, któremu najwidoczniej udzielił się pierwszy jesienny deszczowy dzień. Nie widziałam ,żadnego problemu sprzedaży biletów, ponieważ MPK Lublin i tak podniosło cenę biletu zakupionego u kierowcy. Wysiadłam na następnym przystanku.