Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: RUCH S.A.
Treść opinii: Czy obsługa może być zbyt miła? Pytanie wydawałoby się retoryczne, ale jednak, zgodnie z maksymą co za dużo to niezdrowo, nadmiar uprzejmości też może szkodzić. Mały osiedlowy kiosk Ruchu, z zewnątrz czysty, w środku też porzadek (przynajmniej tyle ile widać przy szybę i okienko). Oprócz pracy, biletów można tu też kupić jakieś drobiazgi typu słodyczne, podstawowe kosmetyki itp. Kupowałam tam gazety. Podczas stosunkowo krótkiej mojej wizyty sprzedawczyni chyba kilkanaście aż razy użyła słów typu" kochanie, kochanieńka, słoneczko" itp. Nadmienię, że to kompletnie obca mi osoba, którą widziałam pierwszy raz w życiu. Poczułam się bardzo nieswojo, jak pięciolatka u nadgorliwej cioci, na dodatek przez te wszystkie uprzejmości zakup czasopism znacznie się przedłuzyl (a ja sie spieszyłam). Nie lubię takiego spoufalania się, sprawia to, że czuję się nieswojo i nie wiem jak zareagować. Więc jeszcze raz: uprzejmość tak, ale przesada nie!