Opinia użytkownika: Tomasz_1519
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Otoczenie sklepu było czyste, wózki przed sklepem były ułożone jeden w drugi i nie plątały się po parkingu. Przy wejściu do sklepu nie było żadnych folii ani kartonów podłoga w tej strefie była czysta. W sklepie znajdowały się aktualne plakaty z opisaną promocją oraz ulotki. Sklep jest dość duży i ma szerokie alejki. Towar jest dostępny i nie ma najmniejszego problemu aby po niego sięgnąć. Podłoga w pozostałej części sklepu była czysta za wyjątkiem stoiska z warzywami i owocami gdzie pod nogami znajdowały się zdeptane winogrona, poza tym stoisko to było uporządkowane ceny były przejrzyste znajdowały się na nim reklamówki foliowe i nie było na nim żadnych pustych kartonów. W pozostałych częściach sklepu miejscami znajdowały się puste kartony i kilka folii. Wszyscy pracowniki byli ubrani zgodnie ze standardem . Pracownicy na sali sprzedaży nie doprowadzili mnie do towaru o który zapytałem a jedynie wskazali mi jego miejsce. Ustawiłem się w kolejce 7 osobowej czas oczekiwania na moją kolej to około 5 minut. Kasjer powiedział dzień dobry a po zakończeniu kasowania towaru wydał resztę i paragon. Moją obserwację oceniam na 4. Ocenę zaniżyłem ze względu na - zabrudzoną podłogę przy stoisku owocowo warzywnym - za nie doprowadzenie mnie do towaru o który zapytałem. Towar o który pytałem to jajka. Plusy: - Dostępność towaru - Niskie ceny - Szybka obsługa - Zachowanie i wygląd personelu oceniam na duży plus. Ze sklepu wyszedłem około godziny 10:45