Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Niespełna dwa lata temu podpisałem z firmą VECTRA umowę na świadczenie usług internetowych oraz telewizji. Prze zdwa lata pisałem regularne maile i prośby o poprawę parametrów mojego łącza. Wyglądało to tak, że dostawca usług internetowych nie był w stanie sprawować pełnej kontroli nad oferowanymi usługami. Moja umowa dotyczy prędkości 2MB a w nocy 8MB. Niestety zarówno w nocy jak i w dzień prędkości nie były utrzymywane. Czasem były znacznie niższe, a czasem o wiele wyższe niż w umowie. Niestety w około 90% okresów niezgodności były to niższe prędkości. PING'i które osiągałem wynosiły od zawsze między 300 a 800 ms. Są to wartości wielokrotnie słabsze niż powinny. Na maile odpowiedź jest udzielana po około 1 miesiącu, a w treści takiego maila, cokolwiek byśmy do nich napisali) dostajemy taką formułkę: "Witam serdecznie Dziękuje za kontakt z działem pomocy technicznej. Przepraszamy za długi czas oczekiwania na odpowiedz zwrotną. Czy problem w dalszym ciągu występuje?"