Opinia użytkownika: Lunatester
Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.
Treść opinii: Dzisiaj, po raz kolejny, odwiedziłam nowo otwartą placówkę Eurobanku. Chciałam wpłacić gotówkę ale przy okazji przyszło mi do głowy kilka prostych pytań odnośnie kwestii technicznych. Jak się po chwili okazało, w mniemaniu konsultantki wcale nie były takie proste... Odpowiedzi na każde z nich udzieliła mi spoglądając w ulotkę reklamową. Co prawda była bardzo uprzejma i grzecznie przepraszała za swoją niewiedzę, nie mniej jednak braki były dość duże. Konsultantka wyglądała schludnie i estetycznie jak przystało na pracownika banku, co do zachowania również nie mam zarzutów. Czas obsługi wydłużył się ze względu na brak podstawowej wiedzy. Salon ogólnie tworzy przyjemną atmosferę, co prawda jest trochę za mały, stanowiska są bardzo blisko siebie i słychać całą rozmowę klienta obok, a to przecież jest miejsce, do którego idąc liczymy na dyskrecję. Całość więc wypada średnio, jednak to mój bank więc z czasem będę mogła sprawdzić czy coś się zmieniło na lepsze.