Opinia użytkownika: Magdalena_2208
Dotycząca firmy: Apart
Treść opinii: Apart w Łódzkiej Manufakturze (na piętrze) odwiedziłam w celu oddania pierścionka zaręczynowego do naprawy (jest jeszcze na gwarancji). Wnętrze salonu było oczywiście nienagannie wypucowane, a Panie (3) schludne, czyste i bardzo zadbane. Niestety w salonie była bardzo duża grupa osób, która wykonywała zakupy (ale na jeden rachunek). Nie rozumiem więc, dlaczego jedna lub dwie Panie nie mogły zająć się Licznym Państwem, a trzecia obsłużyć resztę gości (za mną w kolejce stały jeszcze 4 osoby). Każda z Pań obsługiwała tych samych gości a na innych nie zwracano uwagi. Kiedy nadeszła już moja kolej, zgłosiłam reklamację, mimo, że Pani obsługująca mnie dała mi do zrozumienia, że nie jest zachwycona moim "pomysłem". Reklamację jednak przyjęła. W końcu reklamację uznano - choć niechętnie (też dano mi to do zrozumienia). Jednak Apart ma dobrą politykę prowadzenia firmy i gdy odbierałam pierścionek był on faktycznie dobrze naprawiony oraz odświeżony (wyczyszczony).