Opinia użytkownika: Anna_3584
Dotycząca firmy: ZOO Afryka
Treść opinii: Sklep odwiedziłam po raz pierwszy w poszukiwaniu torby transportowej dla kota. Był poniedziałek i wczesna godzina, więc ruch nie był duży, w sklepie było tylko kilka osób oraz personel. Składał się on prawdopodobnie z trzech/czterech pracowników, jednak żadnen z nich nie podszedł do mnie i nie zaoferował pomocy. Nikt też nie odpowiedział na moje przywitanie. Po dłuższym czasie, który spędziłam na przeglądaniu asortymentu, w końcu sama zapytałam panią przy kasie o poszukiwany produkt. Pani wskazała mi miejsce, gdzie mogłam znaleźć torby i ponownie zajęła się swoimi sprawami. Wybór w tym wypadku był jednak bardzo ubogi, a towar ułożony dosyć wysoko, co całkowicie mnie zniechęciło (nadal nikt nie proponował pomocy), więc zrezygnowałam ze swoich planów. Wybrałam dwa inne produkty i udałam się do kasy. Zapaciłam za pomocą karty, co przebiegło szybko i sprawnie. Sprzedawczyni wydawała się miła, jednak niespecjalnie interesowała się klientami. Przy kasie panował nieporządek-niepoukładane drobiazgi, niezbyt zdrowo wyglądająca papuga, poza tym sprzedająca akurat coś jadła. Niezbyt schludnie było też przy akwariach, reszta sklepu była dosyć czysta, a produkty poukładane. Podsumowując przez cały pobyt w sklepie czułam się ignorowana i mimo całkiem przyzwoitego zaopatrzenia nie polecam go z powodu naprawdę nieprzyjemnej atmosfery.