Opinia użytkownika: magda.lena
Dotycząca firmy: Apart
Treść opinii: Odwiedziłam ostatnio sklep APART, gdyż zauważyłam wadę na bransoletce i chciałam zapytać czy da coś się z tym zrobić. W sklepie było 3 sprzedawców, lecz każdy był czymś zajęty. Podeszłam do Pani, która akurat skończyła obsługiwać klienta i zapytałam o bransoletkę. Powiedziała że mogę tą wadę zareklamować. Zaczęła spisywać protokół reklamacyjny, ale miała problem z opisaniem wady. Dość długo się nad tym zastanawiała, robiąc błędy. Również moje dane wpisała z błędem i poprosiła o podpis w niewłaściwym miejscu. Mimo to była miła i poinformowała mnie ,że w ciągu 30 dni dostanę odpowiedź. Jedyne co mnie zraziło to nieestetyczne dłonie. Bardzo brzydkie paznokcie, wręcz obgryzione rzucały się w oczy, jak sprzedawczyni oglądała bransoletkę. Trochę mnie to zdziwiło. Bo estetyka dłoni w takim sklepie to podstawa, klienci to widzą. Mimo to zostałam mile obsłużona, Pani wręczyła mi kopię reklamacji, podziękowała i pożegnała się.