Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Kiedy wybrałam sobie już buty, które mnie interesowały podeszłam do kasy, zapłaciłam i poprosiłam o wystawienie faktury na firmę. I tu się zaczęło!!! Pani sprzedająca poinstruowała mnie jak się wystawia fakturę (o czym doskonale wiem,bo sama to robię) po czym powiedziała, że Faktury wypisują ręcznie, aby uniknąć pomyłek. Wszystko wyglądało normalnie, tylko że Pani wydrukowała dwa egzemplarze Faktury i kazała mi uzupełnić swoje dane firmy. Zapytałam Panią czy "sama mam sobie wypisać tą fakturę?", na co pani odburkneła z fochem, że jeśli sprawia mi to trudność to może ona to zrobić (Jako że pisać umie, fakturę wypisałam sobie sama). Jeszcze w żadnej szanującej się marce nie spotkałam się z taką obsługą!