Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Castorama

Treść opinii: W niedziele w kilka osób wybraliśmy się do Castoramy w celu zakupu notebooka. Na zadaszonym parkingu jest dużo miejsca, więc nie ma problemu ze znalezieniem wolnego miejsca w weekend na zaparkowanie auta. Wnętrze jest dobrze oświetlone i widoczny jest bardzo duży wybór asortymentów. Każdy może znaleźć tu coś odpowiedniego dla siebie, zaczynając od artykułów spożywczych, a kończąc na materiałach do domu czy ogrodu. Widoczne są ciekawe promocje cenowe. Oglądając różne laptopy zadawaliśmy pytania ekspedientce, lecz ona nie potrafiła nam powiedzieć nic więcej o tych komputerach, niż to co można było wyczytać z tabliczki reklamującej dany produkt. Nie było możliwości by przetestować notebooka, jedynie reklamacje po dokonaniu zakupu można składać w dziale obsługi. Kiedy już zdecydowaliśmy się na zakup przysłowiowego ,,kota w worku'' okazało się, że należy poczekać, aż kierownik otworzy magazyn i przyniesie komputer, ponieważ sprzedawca nie był do tego upoważniony. Czekaliśmy około 10 minut. Z obsługi i jej sprawności nie byliśmy zadowoleni. W moim odczuciu personel wydaje się być niekompetentny i nie potrafi przyciągnąć do danego produktu zainteresowania potencjalnego klienta..