Opinia użytkownika: Michał_1443
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Dnia 02-10-2011 w godzinach wieczornych zatrzymałem się na stacji paliw w Mosinie, stacja należy do Orlenu. W pierwszej chwili wydawało się, że będziemy z rodziną stać w długiej kolejce, jednak rzeczywistość była łagodniejsza. Po kilu minutach sympatyczny Pan powitał i w niezbyt natrętnej formie zaproponował nalanie pełnego zbiornika wysokojakościowego paliwa Verva. Ponieważ zwykle jeżdżę na zwykłej 95, nie dałem się skusić. Pan z podjazdu zaprosił mnie do kasy, przypominając o zabraniu karty Vitay do zbierania punktów i Ich programie lojalnościowym. Przy kasie powitała mnie Pani, zapytała o numer dystrybutora, podała kwotę za zatankowane paliwo, oraz zaproponowała krótki odpoczynek po zakupie kawy, poprosiła o kartę Vitay. Zapłaciłem, odebrałem resztę, paragon fiskalny, po chwili miałem informację o naliczonych punktach. Szybko sprawnie i miło.