Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: Travelplanet.pl
Treść opinii: Dzięki Jakości Obslugi zostałam szczęśliwą posiadaczką bonu Travelpass. Jeszcze go nie posiadam fizycznie, ale przechodziłam w King Crossie koło Travelplanet i postanowiłam zajrzeć i zapytać o zasady jego wykorzystania. Biuro mieści się w centrum handlowym, to takie "akwarium" na środku. Jest maleńkie, ale zachęca do wejścia - bardzo czyste czyby, starannie wydrukowane oferty robią dobre wrażenie. W środku, na biurkach panował porządek. Weszłam do środka - pracownica na mój widok oderwała wzrok od ekranu komputera i z uśmiechem przywitała mnie. Zapytałam o bony i uzyskałam szczegółową, wyczerpującą informację na ich temat. Konsultantka była uśmiechnięta, pogodna, rozmowna. Gdy opuszczałam biuro zostałam w sympatyczny sposób zaproposzona do ponownych odwiedzin.