Opinia użytkownika: Ewelina_767
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Od lipca mój telefon jest więcej w naprawie niż w moich rękach. Zaczęło się niby zwyczajnie bo padł dotykowy wyświetlacz. Okej poszłam do plusa z racji tego że był brany u nich w abonamencie, poczekałam dwa tygodnie i telefon wrócił sprawny. Tutaj sprawa powinna się zakończyć bo przecież telefon sprawny i wyrobili się w czasie oczekiwania, jednak po miesiącu zaczął się sam wyłączać, znowu skończył w tym samym serwisie, wrócił za trzy tygodnie naprawiony. Tak mi się tylko zdawało. Po dwóch tygodniach przestał pokazywać kto do mnie dzwoni i przestało działać podświetlenie. Znowu zaliczył ten sam serwis. Wrócił z super adnotacją „zrobić test karty sim” Wg ich serwisu mam zepsutą kartę bo w końcu jak się zatrudnia nie kompetentnych ludzi to lepiej zgonić na coś innego. Dziś znowu telefon wylądował w naprawie ciekawe co mi powiedzą. Dzięki nim wiem już że lepiej wydać trochę kasy i iść do dobrego serwisu niż oddawać na gwarancję :/