Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Ocena i obserwacja dotyczą promocji 50% więcej przy wymianie punktów Payback na kupony rabatowe. Sklep ogłosił tę jednodniową akcję w swojej gazetce reklamowej oraz na stronie internetowej. Jak można było przewidzieć, taka akcja przyciągnęła dużą ilość klientów, bo jeśli można coś zyskać, to czemu tego nie zrobić? Na przykład przy wymianie punktów na bon o wartości 10 zł dziś otrzymywało się 15zł (zamiast 10zł), więc przy większej ilości posiadanych punktów zysk był spory. Gdy weszłam do sklepu i skierowałam się do punktomatu, w którym odbiera się kupony za punkty, zobaczyłam kolejkę kilkunastu osób. Kupony można też otrzymać przy stanowisku obsługi Real Finanse, ale tu również stał kilkunastoosobowa kolejka. Wybrałam więc kolejkę do automatu samoobsługowego i stanęłam w niej. Była godzina 12:00. Już po kilku minutach stania w tej kolejce, która się nie poruszała, okazało się, ze system komputerowy co chwilę się wiesza i trzeba całą procedurę powtarzać po kilka razy, żeby uzyskać swój kupon rabatowy. Niestety, sklep nie przygotował się wystarczająco dobrze do tej akcji. Gdy wreszcie po godzinie (!) stania w tej kolejce nadeszła moje kolej i stanęłam przed punktomatem, oczywiście u mnie też system powiesił się. Ale to nie był koniec tej sytuacji. Gdy chciałam ponownie wybrać wydruk kuponów, okazało się, ze automat "ukradł" moje punkty z karty Payback i nie wydrukował kuponów! Nie miałam wiec ani punktów na karcie, ani kuponów rabatowych. Strasznie się zdenerwowałam tą sytuacją i szybko podeszłam do Puntu Obsługi Klienta zgłosić to zajście. Pani z POK powiedziała, że już kilku osobom też się tak zrobiło i jest to do odzyskania - punkty zostaną mi zwrócone w postaci bonów, które miałam otrzymać z punktomatu. Pracownica przyjęła moją reklamację, spisała numer karty Payback oraz powiedziała, że zadzwoni w ciągu 24 godzin i zaprosi po odbiór tych bonów.