Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Sklep H&M przyciągnął dziś dużo klientek zainteresowanych nową jesienną ofertą ubrań. W strefie wejściowej były prezentowane spodnie i bluzki w ciekawych odcieniach brązu i szarości. Wewnątrz sklepu było bardzo dużo klientów, ale zauważyłam tylko 1 pracownika układającego ubrania na wieszakach oraz 1 pracownicę w kasie. Z głośników leciała muzyka, według mnie trochę zbyt głośna. Wewnątrz sklepu panował przyjemna temperatura, tylko w przymierzalniach było gorąco i duszno. W przedsionku przymierzalni znajdowało się jeszcze dwoje pracowników, którzy zbierali pozostawione w kabinach ubrania i odwieszali je na stojak. Ogólnie w sklepie panował porządek. Było tu dostępnych bardzo dużo ubrań - niektóre modele z trudem mieściły się na wieszakach. Większość klientów tylko chodziła wśród stojaków z wieszakami i oglądał ubrania. W przymierzalniach nie było kolejki do kabin. Znalazłam interesujące mnie bluzki, z którymi udałam się do przymierzalni. Sprzedawcy nie kontrolowali ilości wnoszonych ubrań do mierzenia. Zdecydowałam się na zakup jednej z bluzek i udałam się z nią do kasy. Przede mną w kolejce stały 3 osoby. Obsługa odbywała się sprawnie. Kasjerka przywitała mnie z uśmiechem, zapakowała zakup do reklamówki i pożegnała również z uśmiechem.