Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: H&M

Treść opinii: Korzystając z okazji otwarcia galerii Kaskada udałam się na zakupy do centrum handlowego Galaxy gdyż tam panował zdecydowanie mniejszy tłok. Przechodząc obok H&M od razu rzucił mi się w oczy płaszcz, który wisiał na wieszaku zaraz przy wejściu do sklepu. Postanowiłam bliżej się mu przyjrzeć. Zauważyłam że płaszcz był w 3 kolorach. Zdecydowałam się przymierzyć dwa jasne płaszcze. Jednak odnalezienie odpowiedniego rozmiaru okazało się trudniejsze niż przewidywałam. Oczywiście na wieszaku znajdowała się tak duża ilość płaszczy, że trudno było przesunąć wieszak choćby o 1 cm. Po pewnym czasie uporałam się tym i odnalazłam mój rozmiar. Przebieralnie znajdowały się dość daleko więc postanowiłam stanąć przed lustrem znajdującym się na sali sprzedaży. O dziwo pierwszy płaszcz jaki przymierzyłam okazał się idealny i od razu wiedziałam, że muszę go mieć. Spojrzałam na materiał z jakiego został wykonany, jednak poprosiłam o pomoc osobę z obsługi. Pani sprawdziła na metce i dokładnie powiedziała mi jaka to tkanina oraz w jak sposób najlepiej czyścić płaszcz. Po chwili byłam już w 100% zdecydowana i stała w kolejce przy kasie. Przede mną były 3 osoby, ale otwarte były też 3 kasy więc na swoją kolej czekałam tylko chwilę. Przy kasie zaskoczyła mnie informacja o rabacie. Kasjerka poinformowała mnie, że na płaszcz może udzielić mi aż 30% zniżki, jednak w przypadku zwrotu, zwrot nastąpi tylko na kartę upominkową. Bez wahania zgodziłam się na takie warunki. Otrzymałam więc rabat, płaszcz został ładnie złożony i zapakowany, a ja naprawdę zadowolona wyszłam ze sklepu.