Opinia użytkownika: Wioletta_167
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Moja obserwacja wynika z tego ,iż udalam sie do salonu T-mobile z zapytaniem jak wygląda sprawa z internetem za granicą. Po zadaniu pytania Pani ,która obecnie siedziała za biurkiem,powiem że nie uzyskałam w sumie żadnej konkretnej odpowiedzi , wręcz przeciwnie na początku zadano mi tylko pytanie ,czy jestem ich klientem.Po odpowiedzi z mojej strony że nie jestem ich klientką personel zachowywał sie tak jakbym była z 'kosmosu'.Zaczęto mnie traktować w sposób trochę dla mnie irytujący i lekceważący Wydajęi mi sie, że aby wytłumaczyć i sprzedać swój produkt .bo chyba takie zadanie do Pani należy, potraktowano mnie bardzo obojętnie ,zamiast sróbować przedstawić swoją ofertę słownie , poprostu wydrukowała mi cennik z komputera . Powiem ,że byłam bardzo zniesmaczona całą tą sytuacją.