Opinia użytkownika: Olaka
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Wczoraj pojechałam na drobne zakupy do Castoramy, ponieważ potrzebowałam kilku materiałów do naprawy kranów i brodzika. Z racji, że nie znam się na tych sprawach, spisałam sobie najważniejsze rzeczy, w które powinnam się zaopatrzyć i postanowiłam poprosić o pomoc pracowników tego sklepu. Wybór produktów był na tyle duży, że sama nie potrafiłam wybrać odpowiednich części. Pracownik, który mnie obsługiwał, bardzo szybko ustalił, jakie części będą mi potrzebne i zaprowadził mnie do odpowiedniego regału. Podał mi potrzebne mi głowice. Proponowałam mu, że pokażę, jaki mam w domu podgrzewacz do wody. Pan jednak stwierdził, że części, które mi podał, będą odpowiednie. Podziękowałam mu za pomoc. Cieszyłam się, że tak szybko mi poszło i otrzymałam stosowną pomoc. Potem poszłam dobrać klucze. Niestety, po powrocie do domu okazało się, że głowice mają zbyt dużą średnicę i nie nadają się do wymiany. Musiałam wrócić do sklepu i wymienić zakupione wcześniej części. Odstałam swoje w kolejce do zwrotów, potem ponownie wróciłam na halę sprzedaży po nowe części. Dodatkowo Castorama chwali się, że nikomu nie pozwolą pobić swoich cen. Okazało się jednak, że te same materiały w innym sklepie są tańsze. Ogólnie jestem zadowolona z zakupów, jednak niesmak po złej poradzie pozostał.