Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Jakiś czas temu kupiłam w Biedronce świeże mango. Było przepyszne - dojrzałe, słodkie, soczyste, tak mi smakowało, że poszłam dzisiaj je kupić znowu. Przed sklepem było czysto, panował porządek. W gablotach były aktualne plakaty, a w strefie wejścia dostępne były aktualne ulotki. W środku w sklepie również było czysto i panował tam porządek. Zauważyłam jednak braki w asortymencie - np. nie było już wędzonego łososia z ostatniej ulotki, mimo iż jego cena wciąż była na półce. Stoisko z warzywami i owocami dobrze się prezentowało, towar był świeży. Niestety ku mojemu rozczarowaniu ceny poszły do góry - ostatnio kupowałam wspomniane na początku mango za około 7zł, dzisiaj kosztowało już ok. 10zł :( Czynne byly 3 kasy i niestety do każdej z nich była spora kolejki, przydałoby się otworzyć kolejne stanowisko kasowe, bo czas oczekiwania był dość długi. Kasjerka ubrana była w firmową bluzkę, w widocznym miejscu miała identyfikator. Kobieta była bardzo uprzejma, mówiła głośno i wyraźnie, miała sympatyczny wyraz twarzy, używała zwrotów grzecznościowych.