Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Minął miesiąc od mojego wypowiedzenia umowy w banku BPH. Postanowiłam wstąpić do banku i definitywnie zakończyć umowę. Niestety na koncie zabrakło mi 0,35 i miałam debet w tej kwocie. Musiałam więc odiwedzić również punkt kasowy w banku. Gdy weszłam do banku okazało się, że jest tam około 10 osobowa kolejka. Wszyscy klienci czekali do jedynej czynnej kasy. Mój czas oczekiwania wyniósł około 13 minut. Kasjerka nie należała do najprzyjemniejszych osób. Kiedy dowiedziała się jaką kwotę chcę wpłacić wydawała się być zniecierpliwiona. Gdy dokonałam płatności podeszłam jeszcze do stanowiska doradcy klienta. Pracownica, która tam siedziała była już przyjemniejsza. Powiedziała, że moje konto w tym momencie jest już zamknięte. Cieszę się, że moja umowa z tym bankiem została zakończona. Miałam dosyć wysokich opłat i braku dodatkowych profitów, które mogę otrzymać w innych placówkach banków.