Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Chciałem pobrać pieniądze z bankomatu tego właśnie Banku. Bankomat potrącił pieniądze z konta jednak ich nie wypłacił. Zgłosiłem to w tym banku i dowiedziałem się, że pieniądze wrócą na konto automatycznie w ciągu tygodnia. Po tym czasie poszedłem do Banku bo pieniędzy nie otrzymałem i dowiedziałem się, że reklamację obligatoryjnie należy złożyć w formie pisemnej, co niezwłoczne uczyniłem. Na pytanie w jakim przedziale czasu mogę się spodziewać zwrotu moich pieniędzy, nikt z pracowników Banku nie potrafił odpowiedzieć. przez następne dwa tygodnie chodziłem do banku żeby dowiedzieć się, co dzieje się z moimi pieniędzmi, pracownicy banku dzwonili w tej sprawie, dowiedziałem się tylko tyle, że bankomat musi być rozliczony przez zewnętrzną firmę, ale o przybliżonym terminie nic. Zadzwoniłem do tej zewnętrznej firmy i okazało się, że zgodnie z integralną częścią umowy (nie otrzymałem od Banku tej integralnej części umowy) firma ma na to czas trzy miesiące. Dodam tylko, że bankomat nie wyświetlał informacji o awarii, a ja "wybrałem" trzykrotnie i to wszystkie moje pieniądze w ten sposób. Zastanawiam się w jaki sposób pracownicy tego Banku, podpisując dziennie mnóstwo takich umów, mogą nie znać tego przepisu, który pozwala firmie zewnętrznej przetrzymywać pieniądze aż trzy miesiące. Mamy przecież XXI wiek i postęp technologiczny, ale nie w tym Banku.