Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank

Treść opinii: Parę miesięcy temu otwarłam sobie konto bankowe w Polbanku. Oferta jak dla mnie była bardzo atrakcyjna, jeśli chodzi o konto oszczędnościowe. Minusem jest to, że do konta " Mocno oszczędnościowe" trzeba również otworzyć zwykły rachunek bankowy z kartą i trzeba zrobić co najmniej 6 zapłat karta, by nie naliczać kosztów za konto - 6zł za miesiąc. Minusem była również obsługa. Otwierając konto siedziałam w banku jakieś 1,5 godziny. To strasznie długo. Na dodatek Pan z działu obsługi klienta pomieszał moje dane. I wszystko trzeba było anulować i od początku na nowo otwierać. Później wyszedł gdzieś na jakieś 15 minut i nie wiedziałam czy mam siedzieć czy wyjść... Gdy miałam już otwarty rachunek parę dni później chciałam dokonać przelewu bankowego przez internet. I tu zaczęły się dopiero schodki. Nie mogłam zarejestrować żadnego certyfikatu, który jest potrzebny do przelewu internetowego. Dzwoniłam chyba z 5 razy na infolinie i krok po kroku robiłam to co mi mówiono. Gdy dalej nie działało pan po prostu się rozłączył. Poszłam znowu do oddziału gdzie otwierałam konto by ktoś w końcu mi pomógł. Tam usłyszałam tylko że mam zadzwonić na infolinie i oni nie mogą mi pomóc. Tłumaczyłam, że muszę dokonać ważnego przelewu ale słyszałam tylko "proszę zadzwonić na infolinie". Wkurzona poszłam do domu. Olewają klienta!! Po paru dniach, z pomocą znajomego informatyka udało się wygenerować certyfikat i w końcu mogę dokonywać przelewów. Naprawdę olewają strasznie klienta!!Miałam wrażenie, że ,mają mnie porostu gdzieś.