Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: KappAhl
Treść opinii: Będąc w CH Turzyn postanowiłam wstąpić również do KappAhl'a również w poszukiwaniu jesiennych nowości. Weszłam do sklepu który zrobił na mnie bardzo pozytywne wrażenie z uwagi na jasne barwy które dominowały w wystroju. Zadowolona z pozytywnej aury jaka mnie tutaj spotkała na starcie pewnym krokiem podążałam dalej. Rozejrzałam się na półki i wieszaki i upolowałam wzrokiem kilka pozycji które mnie interesują. Zwróciłam standardowo uwagę na czystość podłogi i witryn przy wejściu i moje ulubione kąty. Nigdzie nie dostrzegłam oznak zaniedbania co dodatkowo nastroiło mnie jeszcze pozytywniej. Pełnią szczęścia było to że ubrania były estetycznie i równo poukładane i przede wszystkim nie dostrzegłam ani jednego ubrania które byłoby przybrudzone. Jedna z pracownic posiadająca identyfikator i ubrana dość elegancko zaczepiła mnie i zapytała w czym pomóc. Powiedziałam że właściwie to tylko rozglądam się za jesiennymi nowościami kiedy pani zaproponowała obejrzenie apaszek. Proszę sobie wyobrazić jakie było moje szczęście kiedy ujrzałam apaszkę której od co najmniej 2 miesięcy szukałam w internecie bo w sprzedaży nigdzie nie było takiego wzoru. Kupiłam oczywiście apaszkę obsługa kasowa była ekspresowa i profesjonalna brak kolejek obsługa przesympatyczna.