Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: W poszukiwaniu nowej pozycji ksiązki z grupy psychologicznych poleconej przez znajomego postanowiłam zajrzeć do empiku. W sklepie panowała absolutna cisza i miałam wrażenie że jestem jedyną Klientką. Potem okazało się że oprócz mnie jest w sklepie jeszcze garstka Klientów.W sklepie było czysto i panował absolutny porządek na półkach z książkami. Podobnie było na półkach z kartkami okolicznościowymi i innymi produktami. Na sali sprzedażowej niestety nie było żadnego pracownika co nieco utrudniało zakupy ze względu na brak możliwości poproszenia o pomoc w poszukiwaniu odpowiednich pozycji książkowych które mnie interesowały. Po długich poszukiwaniach udało mi się znaleźć właściwą książkę. Zmęczona już tym szukaniem postanowiłam od razu udać się do kasy i opuścić sklep. Przy stanowisku kasowym pracowało dwóch pracowników ubranych w profesjonalne koszulki z identyfikatorami. Pomimo krótkiej kolejki - przede mną tylko jedna osoba czas oczekiwania na obsługę był rażąco długi co wynikało ze tego że pracownik miła jakiś problem z obsługą komputera przy którym pracował a nie było nikogo na terenie sklepu kto mógłby mu pomóc. Pomimo dostępności dużego asortymentu na terenie sklepu i czystości nie była to udana wizyta z uwagi na kiepsko pracujący personel.