Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: New Yorker

Treść opinii: Kontynuując swoje polowanie na jesienne okazje będąc w CH Turzyn nie mogłam nie dotrzeć do NY. Jako entuzjastka teg osklepu z uwagi na szeroki asortyment różnego typu kolekcji od eleganckich a nawet wieczorowych przez casualowe po sportowe a nawet hip-hop'owe. Tym razem również nie zawiodłam się na dostępnej kolekcji, asortyment wręcz przekroczył moje oczekiwania. Miałam szczęście ponieważ od mojej ostatniej wizyty pojawiła się prawdopodobnie dostawa z nową kolekcją. Zadowolona z tego stanu rzeczy spędziłam w sklepie ładnych kilkadziesiąc minut w poszukiwaniu ciekawych kreacji i oczywiście moje poszukiwania nie okazały się bezskuteczne. Kupiłam kilka ładnych ubrań głównie sweterki i koszule. Przeglądając kolekcje nie omieszkałam nie zwrócić uwagi na czystość w sklepie która była na odpowiednim poziomie. Podłoga czysta, szyby bez zacieków, brak kurzu wkątach i przede wszystki pomimo wielkości sklepu i ogromu dostępnych ubrań nie znalazłam ani jednej sztuki brudnego ubrania. W przepieralniach podłoga i lustra były w nienagannym stanie. Jedynym mankamentem sklepu jest fakt że obsługa absolutnie nie interesuje się Klientami i na terenie sklepu nie ma prawie możliwości uzyskania pomocy ze strony personelu. Dodatkowo na obniżenie oceny wpłynął fakt iż przy stanowisku kasowym obsługa jest tak bardzo zaangażowana w sprawną obsługę że nie ma czasu nawet na to żeby spojrzeć na Klienta a podcas kasowania zakupów pozwala sobie na rozmowy między sobą na tematy służbowe coprawda ale Klient ma poczucie jakby był niewidoczny albo przezroczysty. Pomimo kiepskiej jakości obsługi przy stanowisku kasowym ze względu na zachowanie personelu nie mam zastrzeżeń do czasu trwania obsługi ponieważ pomimo dużej kolejki obsługa trwała zaledwie kilka minut. Co więcej wygląd personelu również jak najbardziej profesjonalny. Pracownice ubrane w elementy kolekcji dostępnej w sklepie i posiadające identyfikatory.