Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Z rana przybyła do mnie bratowa, z informacją że próbowała zalogować się na platformę ING, w celu sprawdzenia stanu konta. Po kilku próbach wprowadziła kilka razy błędne hasło. Związku z tym faktem zaproponowałem, aby zadzwoniła na infolinię i opisała cały przebieg sprawy. Pracownica po drugiej stronie telefonu zweryfikowała dane i poinformowała, że faktycznie kilka krotnie wprowadzono błędnie hasło i najlepiej było by aby udać się do placówki bankowej. Z tej propozycji moja bratowa skorzystała. Została również poinformowana w formie sms-a, o godzinie spotkania i imieniem i nazwiskiem pracownika. o godz 13,30, przybyliśmy do banku, podeszliśmy losowo do stanowiska obsługi z zapytaniem o Panią......, pracownik banku poinformował , że koleżanki w dniu dzisiejszym nie ma ponieważ ma wolne. Po usłyszeniu tego tekstu pomyślałem sobie po co informuje bank o umówionej wizycie jak nawet nie wiedzą czy dana osoba jest dziś w pracy!. Wyjaśniliśmy obecnej Pani co jest powodem przybycia do placówki. Pracownica stwierdziła, że można to załatwić z każdym pracownikiem banku. Poinformowano , że bratowa musi otrzymać nową kopertę z hasłem i przeprowadzić na nowo cały proces rejestracji. Po dokonaniu tych formalności pracownica okazała się miła i grzeczna.