Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Ta obserwacja jest obserwacją moich rodziców, którym siwych włosów przybywa coraz więcej nie tylko z powodu wieku, ale dlatego, że są wierni jednej sieci telefonii komórkowej od lat. Teraz czekają aby do końca umowy ponieważ sieć co rusz serwuje im nowa nerwówkę. No chyba pech albo specjalne działanie sieci bo senior może w odczuciu sieci orange będzie bał się podejść do salonu i wyjaśniać cokolwiek bo może to On coś nie tal nacisnął. Mój ojeciec jak zawsze ustawił z telefonu mamy usługę w ramach której za minutę połączenia z 3 wybranymi numerami powinno odejmować po 3 grosze za 1 minutę rozmowy. Nauczeni doświadczeniem z tą siecią jakie maja od pewnego czasu ustawił też swój numer aby móc sprawdzić odrazu jak odejmuje usługę. Okazało się, że przyszedł sms potwierdzający uruchomienie usługi a minuty jak odejmowało według standardowej stawki tak odejmowało.Owszem kilka złoty jakie poszło na sprawdzanie ustawień przy dzwonieniu po kolei na 3 ustawione numery to nie wielka aż tak strata, no ale sieć zarobiła na czymś na czym nie powinna. Moim rodzice udali się w piątek do salkonu obsługi klienta i okazało się, że był problem techniczny i to nie z ich winy.Konsultantka ostatecznie też z owym problemem sobie nie poradziła i korzystałą z pomocy technika. A niby ti takie proste i jasne ustawienie usługi? Po co więc usługi w sieci, które nie działają?