Opinia użytkownika: Anna_1802
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: W dniu 29.09.2011 udałam się na zakupy do sklepu Biedronka w Żaganiu, znajdującym się na osiedlu XXX-Lecia PRL-u. Pierwszą niewygodną rzeczą jest brak miejsc parkingowych w sąsiedztwie sklepu. Trzeba naprawdę przejść spory kawałek (co przy zakupach z małymi dziećmi jest problemem) aby dojść do sklepu z parkingu. Strefa wejścia do sklepu czysta. Na tablicy znajdującej się na sklepie aktualna oferta reklamowa. Koszyki znajdują się wewnątrz sklepu i w związku z tym, że są luzem (bez boksu) porozstawiane były nieco chaotycznie. Na prawo od kołowrotka znajduje się stojak z gazetkami. Aleja z napojami zadbana i uporządkowana. Stoisko z pieczywem bez zastrzeżeń. Towar poukładany, woreczki i torebki ogólnie dostępne. Dział z owocami i warzywami bez zarzutów. Warzywa i owoce świeże. Woreczki dostępne, waga sprawna. Dział z nabiałem uporządkowany, nie zauważyłam żadnego przeterminowanego towaru. Kosze z artykułami promocyjnymi i przemysłowymi również równo poustawiane. Ceny widoczne. Podłoga w sklepie czysta. Idąc w kierunku kasy zauważyłam sporą kolejkę, która mimo parokrotnego dźwięku dzwonka, nikt nie starał się rozładować. Pracownicy na kasy podeszli dopiero po 4 dzwonku. Przy kasie odbyła się również sprzeczka dwóch pracowników (pani i pan), na jaki temat nie wiem, lecz nie powinna ona odbywać się przy klientach. Gdy zostały otwarte kolejne kasy ruch odbywał się już normalnie. Kolejki dość szybko się rozładowały. Boks kasowy czysty, obsługa miła. Kasjerka zachowała wszystkie standardy dobrej obsługi. Pasaż za linią kas czysty. Ogólną ocenę sklepu obniża dość długie oczekiwanie na obsługę przy kasie.