Opinia użytkownika: Krzyyyk
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Miałam dziś znów okazję robić zakupy w Lidlu. Przed wejściem do sklepu zauważyłam, że dwie osoby sprzątały na zewnątrz parking i wejście do marketu. Było naprawdę czysto. W środku było kilku klientów. Pracownicy byli zajęci rozładunkiem towaru. Przy lodówkach postawiono ogromny karton, w którym wrzucali mniejsze kartony-pozostałości po porduktach. Przez to ciężko było przejechać wóżkiem, ale nie było to niemożliwe. Taka sama sytuacja spotkała mnie przy napojach - pracownica ustawiała paletę z napojami, co szło jej dośc opornie, przez co nie można było przejść przez jakiś czas. Po całym dniu niektóre produkty na półkach były porozwalane. Denerwuje mnie też fakt, że przy produktach w cenach wyprzedażowych po obniżce 30%, nie ma podanych starych cen. Przez to klient nie może stwierdzić od razu, czy dany produkt mieści się w jego "kategorii" cenowej, nawet po obniżce. Sklep wyglądał na czysty, pracownice były ubrane w firmowe stroje, przy kasie nie było kolejki - stanęłam jako pierwsza. Kiedy kolejka za mną zrobiła się większa, pani kasjerka natychmiast zadzwoniła po swoją koleżankę w celu otwarcia nowej kasy.