Opinia użytkownika: RoseLynn
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: H&M w C.H. Glaxy to duży podzielony na sektory sklep. H&M to jedna z moich ulubionych marek, niechętnie jednak robię zakupy w ich butiku. Odnoszę wrażenie, że zawsze panuje tam bałagan, a personel nie jest zainteresowany ani obsługą klienta ani tym bardziej dbaniem o porządek. Nie wiem, czy spowodowane jest to niewystarczającą liczba pracowników czy taka jest filozofia firmy. Nie podoba mi się sposób, w jaki pracownicy podchodzą do klientów. Na moje pytanie, czy trzymany przeze mnie sweterek jest w dostepny w rozmiarze S i innym kolorze, Pani machając ręką odpowiedziała mi: ‘jak na wieszaku nie ma, to nie ma’. Po tym stwierdzeniu odeszła, zupełnie nie zwracając na mnie uwagi, ani na to, że chce zadać kolejne pytanie. Poczułam się źle. Poczułam, że pracownicy tego sklepu traktuja klientów jak pewnik. Jak coś co jest i trzeba to obchodzić szerokim łukiem za bardzo się przy tym nie męcząc. To przykre!